Och känn hur mitt blod viskar sanning om mig. En snabb kolsvart flod som rusar för dig.

Inget annat räknas än ens nära och kära, när det kommer till kritan. Och det märks att en av de som får mig att se saker på ett realistiskt sätt befinner sig på andra sidan jorden.
K o m h e m n u.

Tack iaf för att vi fick lära oss något i helgen <3

Ska ta tillfälle i akt och lära mig något om mig själv och mina. Finns inget ont som inte har något gott med sig.

 

För övrigt så var det fest på J´s vind igår, sedan åkte vi till slussen och var på fest på en båt?? En privat fest på en båt. Det var märkligt.


Kommentarer
Postat av: inga

Jag önskar att gu hade inga byxor på dig hahah! ok det lät väl lite konstigt men det hade vart hot hottare till bilden menar jag ;) puss

2010-01-25 @ 02:11:09
URL: http://ingagonzalez.blogg.se/
Postat av: Anonym

alskling... jag blir kvar minst till slutet av mars, sa som det ser ut just nu. Men du vet att du alltid kan na mig! love you Nicky!

2010-01-26 @ 13:04:53
Postat av: emma

Inga: hahahah :) du är så jävla rolig.

2010-01-26 @ 19:29:36
URL: http://rookieonthego.blogg.se/
Postat av: inga

Hahha du har något att se fram imot med yogan! ;) hoppas du får en snygg instruktör bara, med tanke på att man ska ligga och vresa sådär! Så när ska vi göra stan osäker igen då? länge sen jag såg ditt söta fejs! PUSS

2010-01-26 @ 23:32:56
URL: http://ingagonzalez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0