Det är så många, så många, som vill ta en ner på jorden. Vintern kan bli lång ändå, här i den fjällhöga norden.

Prat gör mig avtänd. såjävlamycket.


Man kommer ingen vart så, man ska vara öppen, glad och leva för dagen. Och hålla alla sina sinnen öppna.

Man får gärna tro och man får gärna prata på,..på håll. Det rör mig inte i ryggen.
Men när den ena vill dra en åt ett håll, och den andra åt ett annat. Då blir jag så off en människa bara kan bli. 
Underligt att folk tror sig veta, när inte jag gör det.

Medans vi är inne på prat så kan jag meddela att det konsigaste jag någonsin har hört om mig själv, är att jag skulle ha lagt en skalpell i en bruds sko, som senare ca 3 månader hoppat upp och skärt sönder foten. (Ioförsig var den här tjejen väldigt mycket lagd åt mytoman-hållet men iaf.)



Januari kanske inte blir så tråkig ändå, Let´s dance! Imorgon är det verklighet, sen blir det sthlm och bio.

Kommentarer
Postat av: Therese

Hoppas du får en toppen helg hjärtat! <3

2010-01-09 @ 17:56:26
URL: http://clevenpalm.blogg.se/
Postat av: warrior

Hoppas du inser att du nu startat ett krig du inte kommer vinna. men det är du som valt detta.. jag hyser ett agg mot dig

2010-01-12 @ 14:52:56
Postat av: Anonym

tank pa mig. jag tanker pa dig

2010-01-12 @ 15:51:22
URL: http://darla.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0