-I WAAANT IT ALL!!! -jah , de blir ju ganska dyrt. -Du ska få se på dyrt din lilla...

Vad utstrålar man igentligen? Och vad ger man för intryck?
Man kan säga och göra något helt utan tankar, som uppfattas på heeelt annat sätt för den som ser eller hör.
Eller säga något men ens utstrålning uppmanar till något helt annat.

Har jag en slags flirtmantel på mig, samt en psykologmantel.. Går jag runt och flirtar med folk? och dom tänker, hell yeaaah....

Utstrålar jag värme och någon slags lojalitet att folk jag knappt känner, känner att de kan öppna sig för mig?


-Ja tydligen!
Har blivit chockad över ett par händelser under en tid nu. Och det är inte ofta jag blir chockad.
Måste tänkas över. Jag fattar ingenting.

Något jag nyligen lärt mig iaf: Stäng bara 1 av 5 dörrar ;)




Kommentarer
Postat av: Anonym

you are freaking sexy biatch!!!

2010-01-20 @ 13:54:57
URL: http://darla.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0