I woke up one morning to find myself wrapped in the things I swore I'd never touch.And here I am again trying to save what's left of you and I


Gävle för första gången i år. Tåget upp har aldrig var försenat, och aldrig varit så sjukt. Emma försöker sova, då en man med ett väldigt udda skratt bakom oss börjar skratta... han skrattar, Han skrattar och HAN SKRATTAR. Sedan skrattar jag, sedan skrattar jag mer, sedan gapskrattar jag. Emma gör allt i sin makt för att inte hänga på...men sedan skrattar Alla.
Några stationer senare hoppar det på två alkisar som varit på ålandsbåten, de bjuder folk på öl och kallar Emma för pojke och mig för Svea. Sedan försöker de bortadoptera oss "barn" till en kvinna.

Framme i Gävle. Letar upp en taxi och efter världens onödigaste extra resa runt tessans område kommer vi fram. Middag står på bordet, fixar oss och beställer taxi igen. Tycker att lite vin och en guidad tur i stan verkar kul, så vi kör på de. Kommer fram till förfesten och får ett varmt välkomnande.

Annars så körde vi på Heartbreak som vanligt. 3 min innan hade Emma kastat ner mig i en snöhög med ansiktet före. Jag var snygg ja.



Kommentarer
Postat av: johanna

vilka sjuuuukt snygga tjejer jag umgås med :)

2010-02-01 @ 22:45:12
URL: http://johannahollstrand.devote.se
Postat av: Therese

Johanna du ska oxå med nästa gång!! men du får akta dig för snöhögar och ta med eget snus så du slipper "kul" snuset :) pusss

2010-02-02 @ 16:46:25
URL: http://clevenpalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0