I am flying, my heart is taking over, the world is flashing by


(And if somebody's going to make it
then this somebody ought to be you.)



Jävlacepesnö och vinter. Här är jag hemma i mörkret och min bästa vän leker apa i djungel i Laos. Vart är rättvisan där?
Plus att jag idag känner mig som en jävla flodhäst. Tight (are) ska bli, för snart får man förhoppningsvis börja klä av sig. Mycket kläder = mycket otrevligt, mindre nöje.

Ska väll igentligen inte klaga. Alla hjärtansdag har varit. Fin.
Min bror ska lämna över sin TT till mig när han drar till Thailand på måndag.
Och jag ska få gå på en kurs inom jobbet "make it or break it"

En annan sak att glädjas över är att min fan club ringde idag??!! Jag visste inte ens om själv att jag hade en fan club? Det är iaf två snubbar, jag enbart känner igenom mitt jobb. Det lät ungefär som om man tänker sig att backstreet boys gör reklam på någon radiokanal...
"HEEEEJ DE HÄR ÄR %&/(",
 "hej.. " hinner jag knappt svara.
"OCH DET HÄR ÄR %&/(...."


osv... Haha.
Jag kunde inte hejda min skrattattack.
Om någon annan känner sig manad att gå med? Så välkomnar jag er varmt. <3


Kommentarer
Postat av: bastis

jag vill vara med! vem behover jag hora av mig till for att fa medlemskapet godkant? kan du komma hit och leka apa med mig? det vore cproligt! puss

2010-02-18 @ 07:21:33
URL: http://darla.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0