Tougher than a lion getting ink done!


Brand new och jätte fin snygg text har min Emma satt på sin kropp idag. Vi var värsta hejjarklacken inne på House of pain när både Inga, David, Leo, Christine och jag var där.
Under de två timmarna vi satt där hann vi med både det ena och de andra. Bl.a om helgen och alla sjuka grejer. Bild kan komma senare innehållandes, mig, sofie, lime och en köttkniv....

Mest brända händelsen kom vi fram till var iaf när en asgammal bekant kommer fram till oss på flamman.

-Är det något bråk eller?
-Va? vad sa du?
(ser nog ut som en jävla fågelholk med tanke på att jag står stilla med en drink med mina vänner.)
-Ja det känns som två läger?
-Hur menar du nu?
-Ja jag gillar ju er och dom. Men dom står och kollar efter er och pratar hela tiden om er. Sedan ska de/jag hålla koll så inte ni pratar med grabbarna.
-VAAAA!!?? :D

Människor och deras in a box tänk. En annorlunda värld, det var en tid sen. Charmant.

Kommentarer
Postat av: Emma

Man tackar för hejjaklacken!! Synd bara att man inte fick prata med er... knappt andas...sjukt svårt ibland när ni sa nått roligt!!

2010-02-09 @ 00:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0